Ako reklamovať

Ak Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich tovarov nie je v poriadku, chceme Vám týmto návodom pomôcť urýchliť vyriešenie reklamácie.

Potrebné doklady
Pre zadanie reklamácie postačí Váš doklad o kúpe.

Autorizované servisné strediská
Všetky reklamácie sú vybavované našim reklamačným oddelením. Odporúčame Vám podať reklamáciu on-line. Automaticky Vám bude vygenerované RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť osobne alebo poslať výrobok označený RMA číslom na adresu sidla spoločnosti: - Control + C, Kostolná 41, 900 24 Veľký Biel.

Vybavenie reklamácie
Väčšinu prijatých žiadostí o reklamáciu sa snažíme vybaviť na počkanie. Náš reklamačný technik produkt ihneď otestuje a navrhne Vám riešenie závady.
Ak to povaha tovaru alebo charakter závady neumožňuje, alebo ak nemáme adekvátny tovar na sklade, náš reklamačný technik Vám oznámi približný termín, kedy bude reklamácia vybavená.
Protokol o prijatí a vybavení reklamácie si starostlivo uschovajte pre prípad ďalšej reklamácie.

© 2017 Control+C • tvorba eshopu cez UNIobchod, webhosting spoločnosti WEBYGROUP